-->

2017. szeptember 10., vasárnap

Nyári összefoglaló + Új Deisgn

Sziasztok! Ma egy igen hosszú bejegyzés fogtok olvasni (ha már elolvassátok), mert összefoglaljuk mi történt a csapattal a nyár folyamán. Nos, a lista nem lesz rövid, ugyanis tele voltunk eseményekkel,és egy minialbum is megjelent. Kezdjünk is bele, nem akarom tovább húzni a dumát.


COMEBACK: As If It'a Your Last

A nyár (egyik) legfontosabb mozzanata a lányok visszatérése volt. Mint tudjuk, a dal nem aratott akorra sikert, mint a BOOMBAYAH, sokak szerint elég magasra tették a lécet a debut-tal, de ízlések és pofonok. Megkövezhet bárki, de nekem tetszett. :)


Szerintem, nagyon szép a dallama, és a szövege is sokkal többet mond, mint a BOOMBAYAH-nak, de nem akarom senkire ráerőltetni a véleményemet, mint mondtam ízlések és pofonok.

JAPAN DEBUT: BLACKPINK

A Japán debütálást igen sokáig húzták, de augusztus 30.-án végre megjelent a BLACKPINK EP, amin a csapat dalait japánul énekelték el a tagok. Japánban is nagy sikert arattak, odaát is hatalmas rajongó táboruk van. A minialbumot az oldalon a Letöltéseknél megtalálod.


BIGBANG Loser - Cover

Arról még nem esett szó, hogy a Kiss The Radió műsorban a lányok feldolgozták a BIGBANG Loser dalát. A feldolgozás nagyon jól sikerült, bizonyíték arra, hogy a tagok nem csak a rookie mezőnyben állják meg a helyüket. Bár, én alapvetően az a ritmusos tipus vagyok, nekem ez is tetszett.



Véget is ért az összefoglaló. Kisebb eseményeket a régebbi bejegyzések közőtt találjátok meg.  


És igen,új design került fel az oldalra, kissé elegánsabb és téliesebb megjelenéssel. A fejléc alapot köszönöm Brielle -nek. Remélem nektek is tetszik. A régebbi lehet jobb volt, de egész évben nem süthet hétágra az oldalon a nap.

Szép napot  minden olvasónak!


Cassidy








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése